پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
5168
-
الف
+

کدام سریال جایگزین مینو می‌شود؟

جایگزین مجموعه تلویزیونی «مینو» برای پخش از شبکه بین‌المللی آی‌فیلم مشخص شد.

جایگزین مجموعه تلویزیونی «مینو» برای پخش از شبکه بین‌المللی آی‌فیلم مشخص شد.

به گزارش آی‌فیلم، با توجه به درخواست‌های مکرر مخاطبان شبکه آی‌فیلم، مجموعه تلویزیونی کیمیا به کارگردانی جواد افشار از یکشنبه 6 مهرماه روی آنتن این شبکه می‌رود.

«کیمیا» سال 1392 تولید شده و فیلمنامه آن را مسعود بهبهانی‌نیا به نگارش درآورده است. داستان این سریال در سه مقطع زمانی نزدیک به انقلاب اسلامی، دوران جنگ تحمیلی و زمان حال روایت می‌شود و حاکی از تاثیر تحولات جامعه بر روابط خانوادگی است که پدر و دختری را مقابل همدیگر قرار می‌دهد. دختر خانواده به نام "کیمیا" پرسشگر و معترض است و در مقابل او پدرش قرار دارد که فردی نظامی، منضبط و پایبند به قانون است. سیر حوادثی که در مراحل زندگی خانواده کیمیا اتفاق می‌افتد، آنها را درگیر توطئه و دسیسه‌ای بزرگ و شیطانی می‌کند و کیمیا با تلاشی خستگی‌ناپذیر درصدد نجات خانواده برمی‌آید.

از جمله بازیگران این سریال می‌توان به مهراوه شریفی‌نیا، مهدی پاکدل، پوریا پورسرخ، رضا کیانیان، آزیتا حاجیان، حسن پورشیرازی، گلاره عباسی، برزو ارجمند، امیرحسین آرمان، نیکی کریمی و حامد بهداد اشاره کرد.

بر اساس این گزارش، سریال کیمیا از یکشنبه 6 مهرماه، هر شب ساعت 22:00 مهمان مخاطبان آی‌فیلم فارسی خواهد بود و تکرار آن نیز رأس ساعت‌های 6:00 و 14:00 روز بعد پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بررسی سه دوره مهم ایران در «کیمیا»

ببینید: سکانسی از سریال کیمیا

ماندگارترین سریال‌های دفاع مقدس

فیلمنامه «کیمیا» روی میز «فیلم نوشت»

حامد بهداد در نقش شهید جهان آرا؛ سریال «کیمیا»

/ س م

نظر شما
ارسال نظر
کاربر مهمان

با سلام خدمت شما من درخواست پخش سریال ( آسمان من) را به جای سریال مینو دارم اگر میشود این سریال زیبا رو پخش کنید با تشکر.

حدیثه

سلام از پخش سریال کیمیا واقعا ممنونم لطفا سریال های آشپز باشی،دزد و پلیس،ساختمان پزشکان،همه بچه های من،پریا،همه چیز آنجاست و هشت و نیم دقیقه را پخش کنید تا ما هم که در خانه هستیم سرگرمی داشته باشیم.

کاربر مهمان

سلام بعدازاتمام سریال پیامک از دیار باقی سریال پلاک 13 را ساعت 21 از 8 فروردین تا 25 فروردین بزودی پخش کنید.

کاربر مهمان

سلام بعداز اتمام سریال فوق لیسانسه ها سریال چشم بندی را ساعت 22 از 12 فروردین تا 24 فروردین بزودی پخش کنید.